Wednesday 11 July 2012

Bas Terlajak

0 comments
okay perlara ni dah 2 kali dah terjadi
masa tu aku tertido dalam bas
pastu boleh terlajak sampai lah ke Taman Tan Sri Yaakob
jauh kan? jauh gila babi
aku x keluar pun dari bas tu aku stay je smpi la dia jalan
lama gila aku tunggu

ada budak sekolah badi badi aku tapi aku buat bodo je
siapa yang tak malu siak sbb sekolah dekat bandar tapi dari kampung

isnin haritu aku kena lagi tapi bernasib baik tak jauh mcm haritu
turun je bas dapat bas causeway link terus naik
itu lagi la malu dengan budak seri perling ada pak ahhh
muka tabal siaaaaaa!!!!

dah smpi rumah aku pegi rumah azary tolong cabut akar pokok
x cabut pun sebenarnya cuma tengok si tebu tu buat hahaha
kawan yang sangat baik *kening kening*

okay dah malas nak citer panjang panjang
nnt ada masa aku hapdate lagi

thanks :D

0 comments:

Post a Comment