Wednesday 11 July 2012

Tikus Dalam Kelas

0 comments
aku nak bedekak dulu baru aku nak tulis
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

okay tiku ni muncul time sivik tadi
time tu aku takde dalam kelas aku poneng kelas
pastu balik kelas je budak budak bising yang cakap ada tikus dalam kelas
aku tak percaya pun ada tikus kat dalam kelas

bila cikgu sivik keluar je cikgu BI masuk
Cikgu Aisyah tapi budak budak ni panggil dia
cikgu angry bird hahahaha
masa tengah belajar tu si ayyan ni menjerit
aku ingat kan apa lah yang di jerit kan tu
pastu aku nampak ada sekor tikus yang agak besar naik atas siling
yang si Ayyan dah menjerit macam kena rogol
yang lain semua bedekak
yang si Bob dah lari pegi belakang hahaha

pastu dekat luar kelas ada budak form 5 buang sampah
tong sampah tu berbunyi lah kan?
yang yugen dia jerit lagi woi!
yang tak boleh blahh dia boleh diri atas kerusi pastu buat muka hahahah
yang cikgu pun tarik handbag dia pastu letak jauh tempat tu XD

semua bedekak sampai la habis masa BI tu
cikgu hampir pengsan sbb terperanjat tikus tu jatuh HAHAHA
hari ni hari paling bedekak dalam kelas!

yang penting aku tak boleh lupa yugen panjat atas kerusi HAHA
thanks for reading my blog :D

0 comments:

Post a Comment