Saturday 19 January 2013

my long lost brother

0 comments
agak sedih jugak lah setelah lama jugak tak jumpa abang aku ni. lebih dari 10 tahun dah tak jumpa. and now jumpa pun kat FB dulu masa aku kecik kecik dia jugak yang hiburkan aku lepas dia pergi tanpa bagitau adik adik dia rasa lain mcm dgn takde ayah semua. bila fikir balik mmg rasa menyesal ada family mcm ni tapi aku tak boleh buat apa apa. kalau takde ayah dgn mak takde aku kat dunia ni kan? ayah tu tolak tepi ni aku nak cerita pasal abang aku. dalam masa lebih 10 tahun tu aku dah mula rasa dia lari and hilangkan diri. sbb dulu masa dia ada kat rumah dia sangat ceria kalau ada apa apa aku sebagai adik bongsu aku akan pergi kat abg sulung untuk happy kan aku. hmmm susah nak cakap hilang abang sulung seperti hilang ayah tapi aku dah alami dua dua nya amat perit jugak hati aku ni. hmm apa boleh buat doa banyak banyak. aku cuma nak cakap yang aku rindu ada abang sulung dan ada keluarga yang lengkap seperti 16 tahun dulu ada papa mama abang boy, abang amad, daniel tapi skrg semua berpecah belah. abang boy balik lah jumpa papa tunjuk kat dia yang abang boy dah berjaya nak jadi apa yang abang nak dulu. biarkan dia menyesal. abang tak kesian dengan adik adik abang boy semua? abang fikir gembira enjoy abang boy je? adik adik? mama? semua abaikan? abang tau kan abang anak sulung abang sekarang dah jadi sebagai ketua keluarga tapi abang boy lari hilang tak balik. adam harap abang balik jumpa mama dgn adik adik abang boy secepat mungkin. sebelum mama takde abang boy balik. nanti bila mama dah takde adik adik semua dah takde abang boy baru sibuk nak cari. sama macam papa semua fikir hal sendiri tak fikir pasal anak dgn adik adik tanggungjawab semua ketepikan. Lots Of Love from your beloved lil brother <3
adam akan ikut nasihat abang ni tapi abang cepat balik.

0 comments:

Post a Comment